Shabab Rayek
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Shabab Rayek

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات

juba
همس جوليت
LOVE RIVER
MeShOo
yasmen
NONA
A7LA AYA
Mr.WA7eeD
¦My§Te®!ôS¦
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 9:09 am

و يا ترى هتجيبها إيجار جديد ؟
http://www.shabcool.eb2a.com
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 30, 2009 3:18 pm

اية يا جماعة وانا في موقعي هذا انا بعلن الحرب علي البنات وانشاء الله هانعدي خط برليف المنيع وانشاء اول واحدة هاناسرها هي هي هي

نونا علشان نفسحها في الدبابة مش انتي عاوزة كدة وبعدين نموتها وناكلها وبعدين يا جماعة انا هأسر
ملاك سسسسسسسسسس مش عاوزين حد يعرف علشان ناخدها علي غفلة ماشي يا جماعة وانا هاعذبها ماشي يا عم معتز معايا ولا لا جهز الدباببات وهات السنيبر من علي الكميدينو اللي في الدبابة والمكان كله محاصر وانا مكهرب كل الارض ال انتم يا بنات قاعدين عليها يلا يا رجالة
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 4:50 am

ايه ده ياوحيييييييييييييد بقى انت اللى بتقول كده اخص عليك وانا اللى كنت فاكرة انى اول واحدة مش هاهون عليك لانى زى اختك واخت صاحبك وحبيبك...عموما الحرب دى انا معترفة انى خسرت فيها انما فى حرب جديدة ع كافيه الالعاب ومعتز اكيد عارفها لانه مجربها قبل كده ف الزحالييييييييييق وتكسير السنان ونشوف مين اللى هيتحدى التانى وهيكسب التانى ياوحيد
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 4:38 pm

اكيد انا اللي هاكسب ولا انت شايفة حاجة تانية
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 7:12 pm

هههههههههههههههههههه اكيد انا شايفة حاجات تانية كتييييييييييييييييييييييييييير جدا وابقى قابلنى بقى ياوحيد
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 04, 2009 9:54 pm

ليه مدام الرجاله موجود يبقى النساوين تبطل
juba
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
juba

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 05, 2009 1:17 am

يااااااااااض هتودينا فى داهيه بلاش الكلام ده هنا ياعم انا مش ليا دعوه بيك على شان لما تتمسك تتمسك لوحدك ماشى ياصحبى ولا اقولك خلى الصوحبيه بعيد شوشو انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_razz
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 05, 2009 11:19 am

هههههههههههههههههههههههه
لية كدة يا عم جوبا انتم مش صحاب ولا اية
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 05, 2009 9:56 pm

شوفت يا ابو وحيد الكلب باعنى فى ثانيه
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 05, 2009 10:15 pm

مش عارف صحبك دة ولا اية مش عارف والله انا لو مكانك اموته علشان دة لو معاك في خناقة هايسيبك ويجري (بولع الدنيا ههه انا عارف)[b]
Mo2a
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
Mo2a

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 1:06 pm

ههههههههههههههههههههههه
خربيت عقلك يوزا دايما وانت كدا بس بجد الموضوع يجنن على الله بقى يقدرم الى بنعمله Razz
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 4:53 pm

أى خدعه يا نؤنن
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 8:27 pm

ههههههههههههههههه ياسلام عليك ياجوبا هو ده الكلام ولا بلاش
ملاك الحب
مشرف عام
مشرف عام
ملاك الحب

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 11:58 pm

مااااااااااااشى يا وحيد
وانا اللى بقول عنك طيب
تأسرنى انا يا وحيد
ده أناااااااااااا غلباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

بس مش هستسلم
وههرب منك
شوف انا صعبت عليك ورحت فكيت الرباط اللى كنت ربطوا فى ايدى وبعدين رحت تجيبلى كوباية مايا ونسيت المدفع جنبى
رحت مسكته وانت داخل عليا بكوباية المايا ورحت طخ طخ طخ طخ طخ بالمدفع ومت
وااااااااااء وااااااااااااااااااااء واااااااااااااااء وااااااااااااااء

وماااااااااااااات وحيد شهيد الولاد على يد البطلة الشجاعة ست الكل ملووووووووووكة الذكية

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه رأيك فى السيناريوالجميل ده
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
yasmen

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 07, 2009 10:40 am

ههههههههههههههههههههههههههههه
ايه علبة الافلام اللى انا وقعت فيها دى Very Happy

وايه سى معتز مش عاجبينك احنا ولا ايه ولا مش عجبينك قول بقا اننا مش عجبينك Neutral
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 07, 2009 12:52 pm

اةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
لقد مت ويا لموتي يعني مش عارف اقول اية بس الطلقة جات في ايدي ومش مت للاسف وبعدين الفلم انتهي
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
MeShOo

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 17, 2009 5:52 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بجد لا تعليق ع الفيلم الهندى اللى شغال ده

وياريت فيلم هندى حلو كمان Very Happy
https://www.facebook.com/mesho.magdy?ref=profile
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالسبت أكتوبر 17, 2009 8:10 pm

انا أقدر يا سيما أقول كده ده إنتوا زينة الدنيا Laughing
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
MeShOo

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 18, 2009 2:37 am

زينة الدنيا ؟؟؟ scratch

دى زى زينة رمضان كدة ولا يه ياميزو Very Happy
https://www.facebook.com/mesho.magdy?ref=profile
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 18, 2009 10:46 am

ياعم بنسبتهم بس إنت فاهمنى
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 18, 2009 8:56 pm

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا انا لن ارضي عن هذا ولو انت مش عاوز تحارب معايا انا هاحارب لوحدي حتي لو كنت بحارب بنبله يعني بس انا هاموت بشرق يا خونة كلكم خونة ولن اتراجع عن موقفي ولن اتزحزح عن بتنا وياانا يا البنات في قلب المنتدي دة.؟..............................
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد أكتوبر 18, 2009 9:39 pm

عيب يابا انا معاااااااااااك يا معلم

انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-