Shabab Rayek
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Shabab Rayek

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات

juba
همس جوليت
LOVE RIVER
MeShOo
yasmen
NONA
A7LA AYA
Mr.WA7eeD
¦My§Te®!ôS¦
13 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Empty
مُساهمةموضوع: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 11:21 pm

1- اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسألك انت عامل ايه ازى احوالك ؟
ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفانى فرحان و سعيد انى قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفة
ترد و تقول شىء طبيعى

3- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعليش اصل صوتك شبه صوت بابا حسنى بالظبط

4- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رايك فى شكلها قولها هايلة يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!! (اللى مش فاهم يسالنى)

5- لو نفسك تمشى مع بنت عندك فى الكليه و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....
هتنادى عليك........
- اسلام .... ممكن لو سمحت......
- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها خالص و لا كانك شفتها قبل كده......
طبعا و شها هيبقى احمررررررر لكنها بعد كده هتروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك واد تنك وبارد وماعندكش دم ولا ذوق....
وفجأه روح كلمها عادى وقولها كنتى عايزه ايه و لا كأن حاجة حصلت......
هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

6- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........ والبياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى بقالى ساعة قدامك و بعدين انا جى قبل الانسه (طبعا اعمل حسابك ان البقال هيضربك باى حاجة فى ايده)

7- لو انت مصاحب بنت جدعة قوى و بتقف معاك فى كل المواقف المنيلة اللى بتحصلك و اخر موقف انك نايم على السرير بعد ما انضرت من شوية رجالة كانوا بيعاكسوها و انت عملت فيها احمد عرابى .... امسك ايديها برومانسية و بص فى عنيها و لو لابسة نضارة ماتبصش وقولها: انا مش عارف ارد جمايلك دى كلها ازاى لما سقطت السنة اللى فاتت و قفتى جنبى... و لما اتثبت و اتسرقت هدومى و فلوسى و قفتى جنبى .....و لما ابويا مات وقفتى جنبى ...... مش عارف ليه يا حياتى حاسس انك فقر و نحس عليا !!!!!!!!

8- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان دى؟
قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!

9- لو كنت ماشى مع بنت و شفت شاب بيبوس ايد حبيبته (رومانسية طبعا.. وولد جنتل قوى يعنى) و بتقولك ماتبقى تعمل زيه
رد عليها و قولها : واعمل زيه ازاى و انا ماعرفش البنت اللى بيمشى معاها!!!!!!

10- لو بتسألك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت امحاويه و اسمها ساره !!!!!!!

11- لو قالتلك اى بنت مش بزمتك انا مالية عليك حياتك
قولها: ايوة بس لو ماكنتش عرفتك كانت محفظتى هتفضل مليانة

كفايه كده بقى لحسن البنات تولع فيا
قولولى رايكم
http://www.shabcool.eb2a.com
زائر
زائر

انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالخميس سبتمبر 10, 2009 11:48 pm

ههههههههههههه اه كده نبقى خالصبن ومش اعمل فيك اى حاجه ما كان من الاول بدل ما نونا وهمس يدخلواا يفرحواا فيك ويشوفيك وانت بترمى نفسك
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 11, 2009 12:28 am

أى خدعه
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالسبت سبتمبر 12, 2009 2:32 am

كدة انت بقي تمام
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالسبت سبتمبر 12, 2009 3:41 am

بس جامدين
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 13, 2009 2:40 am

اةةةةةةةةةةةةةةةةةة جامدة جدا يا معتز
A7LA AYA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
A7LA AYA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 13, 2009 9:00 am

hhhhhhhhhhhhhhhhhh gamden bs kol walad y5af 3ala nafso law 3amal el 7ewarat de 3ala ay bent w kad a3zar mn anzar
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 13, 2009 9:33 am

إلحق يابو وحيد
دول بيهددونا
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 2:42 am

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
انت معاك رجالة انشاء الله اول واحدة اقابلها هاعمل فيها الحاجات دية والله بس هم بيظهروا في الشارع ولا اية حاجة اصل انا مش شوفت بنات من بقالي 10 ايام ولا يمكن انا اتعميت
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 5:30 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه شديدة جدا يامعتز...وزى ماقالت يويو بالظبط ابقوا اعملوا الحركات دى معانا وشوفوا هيحصل ايه...وده مش تهديد ع فكرة
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 9:48 am

إيه يعنى هتعملوا إيه !
I Don,T CarE
انا معايا رجاله
صح يابو وحيد؟
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
yasmen

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 15, 2009 2:34 pm

الرجاله دول هيخلعو من اول اعلان الحرب واصبرو لما النت يبقا شديد عندى شويتين هضبكو وورينى الرجاله
ههههههههههههههههههههههههههههههه
بس حركات جامده وربنا وممكن تتقلب ونعملها معاكو يعنى Very Happy
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
MeShOo

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 5:07 pm

هههههههههههههههههههههههه الرجالة ف كل حته طبعا وموجودين علاطلول... ونصيحة منى انتوا بقا متفكروش حتى تعملو الحاجات دى Twisted Evil

بس شوية كلام بيييييييس ياميزو
https://www.facebook.com/mesho.magdy?ref=profile
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 7:38 pm

إشطه يا ميشو ياللى رافع راسنا
شوفتوا انا ورايا رداااااااااااااااااااااااااااله
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
MeShOo

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 8:48 pm

احم اسمها رجالة ياض متفضحناااااااااااااش ههههههههههههههههههههههههههه
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 1:56 am

رجالة في كل حتة علمين يغيظوا في البنات اية يا جماعة الرجالة في كل حتة يعني مش تقلق يا معتز انا وارك وكفاية بس ابو وحيد يبقي وراك وسوف نعلن الحرب
LOVE RIVER
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
LOVE RIVER

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 9:06 am

شكل الحرب العالميه التلاته هاتقوم ع المنتدى ولا ايه

اول حاجه طبعا الموضوع جامد اووووووى واستمر بقى ها استمر

وبصراحه كدا بقى شباب المنتدى دا جامدين اخر حاجه
ومحدش يعرف يقف قدامهم خالص

ولو حد ليه رأى تانى بقى
انا مش مسئوووول Razz Razz
https://ahmedhelmy.ahlamontada.com
همس جوليت
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
همس جوليت

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 10:56 am

ايه دةةةةةةةةةةةةةة
مانت كنت كويس يامعتز وواقفين جانبك طيب خلاص الحرب هتبقى عليك يامعتز خلى بالك من نفسك
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالخميس سبتمبر 17, 2009 8:07 pm

إشطه و انا داخل بصدر فسيح و ذراعين مفتولتين العضلات
إشطه يا رجاله بس انا مش عنتره لحد يفهم غلط
و ميرسى ليك يا حلمى يا عسل
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 20, 2009 6:45 am

هههههههههههههههههه ادخل يامعتز الحرب بس ع فكرة مش ينفع تدخل حرب وانت عارف انك كده كده خسران فيها صح ولا اييييييييييييييييييييييه؟
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 20, 2009 8:00 am

I Don,T KnoW
عمر مالرداله يخساروا
صح يا رجااااااااااااااااااااااااااااااااله؟
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 20, 2009 12:56 pm

ههههههههههههههههههههههه لا كتيييييييييييييييير ع فكرة بيخسروا وخصوصا لما يكونوا داخلين حرب مع بنات والمرادى مش اى بنات
انت ادرى بقى...انا ع نفسى هادوسك بالعجلة يامعتز
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 20, 2009 5:40 pm

يالا ننزل حرب بالعجل؟
هنشوف مين اللى هيسد قصاد التانى
و بعدين يا كابتن هوه حضرتك من النينجا ترتر؟
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 21, 2009 1:08 am

ههههههههههههههههههههههههههههه من ناحية حرب العجل يبقى هنكسسسسسسسسسسسسسسب اسأل ميشو كده انا كنت بسوق العجل ازاى النهاردة يابنى
juba
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
juba

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 21, 2009 1:31 am

هههههههههههههههههههههه وقعتى ياجميل
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 21, 2009 1:38 am

هو ايه هو...هو ايه اللى وقعت انا عمرى ماوقعت من عجلة اذا لو حد سد عليا...وانا عارفة انك انت ومعتز اول اتنين هيصدوا عليا صح ولا لاء بذمتكوا عموما انا بكرة هبقى ف شيبة وممكن اركب عجل برده ولو لاقيتكوا لتشوفوا انا هاعمل فيكوا ايه اشطااااااااات
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 21, 2009 9:26 am

إشطات
والله مش هتسدى ده إنتى اول مره جيتى ساعت ميشو كنت هتقعى من على العجله
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
MeShOo

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 22, 2009 7:32 am

لا حاسب ياميزو انا بس اللى مرضيتش اخليها تسووووووووق

انت متعرفش انا لو كنت خليتها تسوق كان حصل بلاوى سودة وبلاش نخبط ف الحلل ههههههههههههههههههههههههه

ملاك الحب
مشرف عام
مشرف عام
ملاك الحب

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 23, 2009 10:58 pm

ليه كدة بس يا جماعة
هو مش انا بنت اهو
بس بسراحة عجبتنى موووووووت

وحلو انك تشوف مواقف مضحكة كدة
ههههههههههههههههههههه

هدوا بقى يا جماعة
بس بجد
تسلم ايديك

مع انى عارفة
ان البنااااااااااااااات هيقوموا عليا دلوقتى
بس احنا فى عصر الديمقراطية
ولا اية
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
MeShOo

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 1:00 am

هههههههههههههههههههههههههههههه اشطة عليكى ياملوووووووووكة والله انتى عسل يابنتى..

والاعتراف بالحق فضيييلة بردو Very Happy
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 4:12 pm

لالالالالالالالالالالالالالالا
انا لن اسكت علي هذه الاهانة يا رجالة البنات عاوزين يكسبوا في الحرب والله
انا سوف ادخل الحرب حتي ولو كنت وحدي او عسكري معايا .....احم احم احم انتم فين يا رجالة
basyouney
عضو بيكبر
عضو بيكبر
basyouney

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 6:41 pm

انا مهاك ياوحيد وي يام بس انا هقف علي الحياد يعني الصح صح وي الغلط غلط حتي لو كان من جنسي ولن اتنازل او اتززحزح من علي موقفي وي اللي مش عجبة يبق يكلمني
اشطه هيهيهيهيهيه
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
MeShOo

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 6:54 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه انا معاكوووووووووووووووووووووا يا رجاااااااااااااااااااااااااالة

اشطة يا وح وح انا معااااااااااااااااك واشطة عليك يابسيونى بسيونى انا معااااااااااااااااكواااااااا هنقطعهم تقطيييعا فظيييعا

واللى عندوا حاجة واللى ليه شوء ف حاجة ييجى يورينا نفسه
ملاك الحب
مشرف عام
مشرف عام
ملاك الحب

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 25, 2009 8:37 am

مع انى أعجبت كتيرررررررررررر بالموضوع
بس لو فيه حالة حرب
لازم نلبس ملابس التجنيد وندخل الحرب ولا للهروب

وانا معاكوا يا بناااااااااااااااااااااات
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 25, 2009 11:57 am

إشطه و أضم صوتى للرجاله يالا يا رجاله
basyouney
عضو بيكبر
عضو بيكبر
basyouney

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 25, 2009 4:57 pm

يا رجاله احنا هنحارب بي ايه اوعي حد يقولي بالكيبورد ولا حد يقولي الماوس احنا عاوزين اسلحه فتاكة
بس انا لو حسيت ان الرجاله ممكن يتهزموا انا هقف علي الحياد وي ارفع الرايه الزرقا farao
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 25, 2009 11:16 pm

الواد دة جاسوس يا رجالة يعني لازم يموت الاول ولا اطلع برة الحرب يلا ولا والله هاموتك واحنا يا رجالة لازم نكسب البنات ونموتهم كلهم هههههههههه انا ظالم يا جماعة عاوزين حاجة
basyouney
عضو بيكبر
عضو بيكبر
basyouney

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 25, 2009 11:20 pm

ههههه ماشي ماشي ياوحيد اما اعدك في بيتك وي خليتك تشغل شريط حماده هلال بسيوني اه اه بسيوني يا زملكاوي يا نت انتوا يا بنات انا منضم معاكم ضد وحيد ويا رجاله انا معاكم ضد ال وحيد
u will see ya wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiidddddddd cherry
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالسبت سبتمبر 26, 2009 12:50 am

ماشي يا عم الحلو والله لتموت
basyouney
عضو بيكبر
عضو بيكبر
basyouney

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالسبت سبتمبر 26, 2009 1:10 pm

امشي من هنا يلا
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 5:30 pm

انا معاك يابو وحيد إشطه
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 7:01 pm

ههههههههههههههههههههههه ايه هو اكيد يعنى بلا شك ان البنات هى اللى هتكسب ....مش قولتلك يامعتز ان مادام ف عجل يعنى هنكسب ورونى شطارتكوا بقى ياحلوين
TI___ScorPion King___TO
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
TI___ScorPion King___TO

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 7:12 pm

من النهاردة مفيش حكومة انا الحكومة ومادام انا الحكومة يبقي كسبانين يا رجالة
ويوروني بقي العجل هيعمل مع الدبابات.
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 7:49 pm

عجل اية يا نونا اية يعمل العجل امام الموتسكلات والعربيات والطائرات والله لتقولي حقي برقبتي والله هاتشوفوا يا بنات ولا اية يا رجالة
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 7:58 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ايه ده يانهااااااااااااااااااااااااااااااار لااااااااااا بس انا مش بعرف اسوق الا عجل وبس انا عارفة ياوحيد انى طبعا مش هاهون عليك لانى اخت صاحبك حبيبك فاهتركبنى الدبابة معاك صح ولااااااااااااااااا.....؟ايه
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
Mr.WA7eeD

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 8:20 pm

انتي هاتمسكيني من ايدي اللي بتوجعني ولا اية خلاص يا ستي بس بشرط انك تطلعي من الحرب
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
¦My§Te®!ôS¦

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالأحد سبتمبر 27, 2009 9:38 pm

لا يابا
مينعش كده فى الحرب مفيش ياما إرحمينى
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 28, 2009 1:05 am

هع هع هع هع ده ف الاولالى ياوحيد من دى اللى تستسلم من اول مرة ولو انت مش موفق انى اركب معاك الدبابة يبقى هاركب مع ميشو ولو مش رضى هاتشعبط من ورا
juba
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
juba

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 28, 2009 1:54 am

يااااااه وانا موجود دا انا اجيبلك دبابه مخصوص يانوناااا لوحدك بس تبطلى تركبى عجل ماشى انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_razz
NONA
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
NONA

مُساهمةموضوع: رد: انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات   انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 28, 2009 9:37 pm

ياسلام عليك ياجوبا ميرسى ياجميل والله ماعارفة اقولك ايه اتعلموا بقى ...اتعلم ياوحيد انت ومعتز مش تيجوا تقولولى تطلعى مالحرب واطلع مالحرب ليه بقى معاياااااااااا جوباااااااااااااااااا هيقطعكوا كلكوا

انا وعدت الشباب إنى هعمل الموضوع ده : ازاى تحرق دم اى بنت فى الدنيا ؟ بس بجد أجمد من بتوع البنات
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-