Shabab Rayek


 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شغلاهم
عضو بيقول يا مسهل
عضو بيقول يا مسهل
avatar

عدد الرسائل : 220
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 01/12/2008

مُساهمةموضوع: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأحد نوفمبر 15, 2009 9:12 am

اتظلمت ياقلبى واتجرح فيك كتير
اتجرحت من عالم خاينة وناس ماعندهاش ضمير
ريح نفسك بقى ياقلبى وكفاية ياعقلى تفكير
بنحب بقلوبنا ونتكلم باحساسنا وكلامنا فى الهوا بيطير
ياما حكيت وقولت حبيت وعمرى عليه ما اسيت
انا بغيره عمرى ماحسيت ولقلبه اشتريت وياما ضحيت
كتير كنت سعيدة بس اكتر من كدة بكيت
قابلت ناس كتير بس فى خيانتة مالقيت
عشت معاك بقلبى انت ازاى هان عليك
وكل ماتحب تخبى وجيت تبين ماكنش لايق عليك
وبرافو عليك انت قدرت تخبى عليا اسوة عنيك
دة انا عمرى ماحسيت بالامان الا فى لمسة ايديك
عملت تمثيلية وقدرت انت عليا وقلبك باع وخان
بس اخرى معاك هسيبك ومش هديك تانى الامان
قلت هتفضل حبيبى ومنايا بس دة كلام زمان
حبك اصبح فعل ماضى بيقولوا علية(كااااااان)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
دموع الاحزان
عضو بيقول يا مسهل
عضو بيقول يا مسهل
avatar

عدد الرسائل : 484
العمر : 23
الموقع : http://www.noorislam.eb2a.com/vb/showthread.php?p=249#post249
تاريخ التسجيل : 11/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأحد نوفمبر 15, 2009 10:52 am

اية الحلاوة دى

فنانين بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
juba
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 1264
العمر : 23
الموقع : http://www.shabcool.eb2a.com
تاريخ التسجيل : 19/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأحد نوفمبر 15, 2009 11:20 am

هو ده الكلام يعنى الحصريااااااااات وحضرواااااااااااااااااااا

اشطاااااااااات عليكى يا بنوتااااااااات احلى واجمل دويتهااااااااات

والكلام من الاخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hadeel
عضــــو ذهبـــــــى
عضــــو ذهبـــــــى
avatar

عدد الرسائل : 3097
العمر : 21
تاريخ التسجيل : 03/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأحد نوفمبر 15, 2009 1:10 pm

تحفه تجفه تجفه الله عليكوا بجد ملوش حل
اشطه عليكوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 7437
العمر : 28
الموقع : http://www.facebook.com/mesho.magdy?ref=profile
تاريخ التسجيل : 11/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأحد نوفمبر 15, 2009 2:23 pm

لا لا لا لا لا انا كدة معونتش هلاحق ع الردود

مرة اهداء منك لهايدى ومرة دويتو بينك وبينها

ايه ياعم الشغل النار ده تسلم ايديكوا يا عصافير المنتدى

والله فعلا كلام ولا اى اى و لا زى زى تسلم ايديكوا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mesho.magdy?ref=profile
james
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 1496
العمر : 26
الموقع : Home
تاريخ التسجيل : 14/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأحد نوفمبر 15, 2009 2:37 pm

لقاء السحاب(نور-وهايتى) حاليا بالاسواقVery Happy
طبعا الموضوع مش محتاج واحد زيى يجى يقول انو جميل والكلام ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just messi
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2693
العمر : 23
الموقع : www.shabcool.eb2a.com
تاريخ التسجيل : 19/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأحد نوفمبر 15, 2009 4:22 pm

ايه الشقاوه دى كانت قين الدويتهات الجامده دى من زمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http:// www.shabcool.eb2a.com
ELEC_ENG AMR HABIB
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2063
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 09/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأحد نوفمبر 15, 2009 8:09 pm

من ورايا كده

مفيش حد يقولي

قال علي رأي المثل

علمناهم الدويتوهات

سبقونا في الهمسات

بلس جامد والله تسلم ايديكم

وابقوا دخلوني معاكم هنفعكم والله

او حتي اكتبوني في وسطيكم وخلاص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
PuMpo0o0o
عضو بيكبر
عضو بيكبر
avatar

عدد الرسائل : 61
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 12/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأحد نوفمبر 15, 2009 9:48 pm

انتى لو فعلا ده كلامك يبقى مكانك مش يكون هنا فى شيبه مكانك هايكون هناك وكمان يمكن تبقى تكونى نجمت الموسم وكل موسم ............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأحد نوفمبر 15, 2009 11:18 pm

هههههههههههههههههههه
ياحبايبى ده ايه الشقاوة دى ده كله بيحصل وانا معرفش طيب كنتو تقولولى كنت هشجعكم Smile
بس بجد تحفه روعه جميل خطير فظيع رهيب من الاخر اخرررررررررررررررررررررررررررررر حاجه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The moon
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2864
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 08/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الإثنين نوفمبر 16, 2009 2:22 am

والله الف مليووووووووووووووووووووون شكر علي كل الردوووووووووود الروعه
دي مش عارفه اقول ايه بس حقيقي نورا هي اللي تعبت فيه
وطبعا انا كماااااااااااااااان بشكرك يااحلي نورا

وميرسي لاحلي دموع علي الرد الجميل بتاعها
ومرسي لجوبا الفنان علي الرد الهايل بتاعه
ومرسي لحبيبه قلبي دودو
ومرسي لحلي مشرف نور الموضوع علي احلي رد
ومرسي جدا جدا لجيمس وردك والله يهمنا
ومرسي لميسي علي رده الرائع ربنا يخليك
ومرسي لعمور بس طبعا منقدرش نسبقك والله دويتهاتك مكسره المنتدي
وبعدين تشرفنا والله في اي وقت انت عايزه زي ماردك مشرف موضوعنا كده
ومرسيPuMpo0o0o ربنا يخليك علي الرد الممتع واللذيذ بتاعك ده
ومرسي لحياه قلبي سيما علي الرد التحفه اللي نور الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
TI___ScorPion King___TO
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 1269
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 07/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الإثنين نوفمبر 16, 2009 2:39 am

دويتو ملوش حل تسلم ايديكوا يا احلي كوبل في المنتدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Wa2nted
عضو خاربها
عضو خاربها
avatar

عدد الرسائل : 825
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 27/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الإثنين نوفمبر 16, 2009 2:41 am

اوعى وشك ايه الحلاوة دى يافنانين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
شغلاهم
عضو بيقول يا مسهل
عضو بيقول يا مسهل
avatar

عدد الرسائل : 220
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 01/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الإثنين نوفمبر 16, 2009 10:05 am

مرسى اوى ليكم يا جماعة بجد والله بس هتصدقونى لو قلتلكم
ان الموضوع دة اخد فى ايدى انا وهايدى بتاع ربع ساعة كدة
مرسى ليكم يا احلى اصدقاء المنتدى وانشاء الله يا عموور هناخد رايك فى الدويتو الجاى والدويتو اللى بعدة هتكون معانا باذن الله
وانت يا جيمس ماتقولش كدة والله احنا محتاجين ردك فى كل المواضيع
الف شكر ليكى يا احلى هايدى على الدويتو الجامد دة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The moon
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2864
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 08/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الثلاثاء نوفمبر 17, 2009 8:39 pm

ربنا يخليكم الف مليييييون شكر ليك ياGLaDiaTor انت وتيتو
ولتاني مره بقولك الف مليوووووووون شكر ليكي يااحلي نورا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mo2a
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2280
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأربعاء نوفمبر 18, 2009 12:40 am

انا لسة واخد بالى من الدوتو الهايل دا بجد دويتو جاااااااااااااااااامد والله واحساسة هااااايل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The moon
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2864
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 08/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم   الأربعاء نوفمبر 18, 2009 5:36 am

ربنا يخليك يامؤمن والف مليوووووووون شكر علي الرد الجميل بتاعك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
حصريا ولاول مرة فى شيبة دويتو هايدى وشغلاهم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Shabab Rayek :: المنتدى الرومانسى :: همسات خاصـــــه-
انتقل الى: