Shabab Rayek


 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هم مجااااااااااااااااانى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: هم مجااااااااااااااااانى   السبت نوفمبر 07, 2009 8:46 pm

نسيت زمانى وافتكرت اجمل انسان رمانى
شوفت جنونى بيدورعليه فى سمايا وكونى
لمحت بجفونى حبه وغطيتة برموشى وعيونى
مشيت فى ارض الوانى وعشت جوه بستانى
حبيت ارسم احزانى واخليها فرحت كيانى واشكل اجمل معانى
لاقيت قلبى سرح مع حنانى ورسم حبيبى الاولانى
مسحته
ومسكت ورقى وجربت ارسم علشانى
لاقيت وشه اترسم تانى
استسلمت لقلبى وشريانى
ورجعت لحبيبى الى جرحنى ورمانى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ELEC_ENG AMR HABIB
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2063
العمر : 28
تاريخ التسجيل : 09/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   السبت نوفمبر 07, 2009 9:12 pm

الله الله يا ياسمين

والله جميل اوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
¦My§Te®!ôS¦
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2388
العمر : 23
الموقع : www.shabcool.eb2a.com
تاريخ التسجيل : 29/06/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   السبت نوفمبر 07, 2009 9:42 pm

ينهاااااااار يا ددعان المنتتدى شعراااااااااااااااء
تسلمى يا سيما و لو معاكى بربع جنية شوية هموم فرط لفيهوملى فى ورقه لحسن انا زهقان فحت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.shabcool.eb2a.com
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   السبت نوفمبر 07, 2009 10:13 pm

الله عليك انت ياعمووووووووووووووور وبعدين هو فى اجمد منك

وان تياميزو هموم ايه بس الافراح جايه ياعم ده كله علشان الامتحان روق رووووووووووق بكره تغلط عادى ينى Very Happy

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
juba
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 1264
العمر : 23
الموقع : http://www.shabcool.eb2a.com
تاريخ التسجيل : 19/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   السبت نوفمبر 07, 2009 10:28 pm

وبتقولى عليا انا الى قسوه امااااال ايه الهم ده كله

تسلك اديكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   السبت نوفمبر 07, 2009 10:38 pm

لا فى فرق ياجوبا على الاقل هنا مش بتقسا عليه
بالعكس دى بتشكر فيه
انما انت بتشردها والله هههههههه
وتسلم ع الرد ياجااااااااااامد

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
just messi
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2693
العمر : 23
الموقع : www.shabcool.eb2a.com
تاريخ التسجيل : 19/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   السبت نوفمبر 07, 2009 10:57 pm

شدددددددددددددددددديده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http:// www.shabcool.eb2a.com
TI___ScorPion King___TO
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 1269
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 07/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   السبت نوفمبر 07, 2009 11:00 pm

لووووووووز وجامدة وبعدين يا جوبا الكلام فيها امل وحب ياخي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الأحد نوفمبر 08, 2009 12:32 am

انت اشد ياميسى
ومنور ياتيتو يامشرررررررررفنى

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Wa2nted
عضو خاربها
عضو خاربها
avatar

عدد الرسائل : 825
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 27/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الأحد نوفمبر 08, 2009 2:13 am

جااااااااااااامد اخر حاجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الأحد نوفمبر 08, 2009 11:15 am

ربنا يخليك ومنور يااتش

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mo2a
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2280
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 12:12 pm

جامد يا ياسو والله موووت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
james
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 1496
العمر : 26
الموقع : Home
تاريخ التسجيل : 14/07/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الثلاثاء نوفمبر 10, 2009 7:37 pm

ايه يا سمسمه الكلام الرائع ده
مش جديد عليكى يا قمررررررر Wink
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الأربعاء نوفمبر 11, 2009 10:09 am

انت احلى موووووووووووووت يامؤمن
وانت الجديد ياجديد وبعدين نيجى احنا ايه فى جمالك ياجيمس

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
The moon
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 2864
العمر : 23
تاريخ التسجيل : 08/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الأربعاء نوفمبر 11, 2009 7:52 pm

اشطاااااااااااااااااااااااااااات ياسيما ياقمرايه
ايه ياعم الاحاسيس الجامده دي
تسلم ايدك ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr.WA7eeD
عضو خاربها
عضو خاربها
avatar

عدد الرسائل : 978
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 26/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الأربعاء نوفمبر 11, 2009 8:14 pm

جــــــــــــــــــــــــــــــــــامدة اوي والله يا ميما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الأربعاء نوفمبر 11, 2009 10:44 pm

والله الموضوع بقا شديد لما احلى ناس فى احلى منتدى دخلوه

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 7437
العمر : 28
الموقع : http://www.facebook.com/mesho.magdy?ref=profile
تاريخ التسجيل : 11/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الخميس نوفمبر 12, 2009 12:25 am

اشطة عليكى يا أحلى ميما على ده أحلى كلام مبنشوفوش الا ف السيما

تسلم ايديكى يا قمر وبجد ايوة كدة فرحينا بأشعارك وظبطينا


إمضاء ---

مشرف همسات خاصة Razz

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mesho.magdy?ref=profile
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الخميس نوفمبر 12, 2009 11:38 am

ينهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار
لا لا لااااااااااااااااااااااااا مش مسدقه عنتينى
تأليفه وليا وكمان من مين من اجمل مشرف فى الدنيا

وربنا يخليك يامشمش


الامضاء

المشرفه الى هتحتل منك همسات خاصه lol!

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 7437
العمر : 28
الموقع : http://www.facebook.com/mesho.magdy?ref=profile
تاريخ التسجيل : 11/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الجمعة نوفمبر 13, 2009 3:00 am

ههههههههههههههههه ده ان شاء الله

ده على رأى المثل اللى بيقول "عند امه يا أدهم"

ال تحتلى همسات خاصة ال

روحى خليكى ف فضفضة بتاعتك دى احسن Very Happy

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/mesho.magdy?ref=profile
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الجمعة نوفمبر 13, 2009 11:54 am

هههههههههههههههههههه
يبنى كفاية انى بتابع المواضيع الى هنا اكتر منك وهخدها برضو Razz
ومفيش حد فى عيلتنا اسمه ادهم هههههههههههه Very Happy

وبعدين مالها فضفضه على الاقل بيحصل فيها مشاكل والواحد بيشوف شغله ويحذف مساهمات bom

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lovely
عضـو جديـــد
عضـو جديـــد
avatar

عدد الرسائل : 25
العمر : 25
تاريخ التسجيل : 03/10/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الجمعة نوفمبر 13, 2009 6:39 pm

تسلم ايدك علي الكلمات الجامدة دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
yasmen
مشـــــرف
مشـــــرف
avatar

عدد الرسائل : 2467
العمر : 22
تاريخ التسجيل : 14/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: هم مجااااااااااااااااانى   الإثنين نوفمبر 16, 2009 9:39 am

تسلم ايدك على الرد الجامد ده

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هم مجااااااااااااااااانى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Shabab Rayek :: المنتدى الرومانسى :: همسات خاصـــــه-
انتقل الى: