Shabab Rayek
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Shabab Rayek

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

سوال سهل بس هيعرف كل واحد شخصيتة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mafia Girl2
عضــــو ذهبـــــــى
عضــــو ذهبـــــــى
Mafia Girl2

سوال سهل بس هيعرف كل واحد شخصيتة Empty
مُساهمةموضوع: سوال سهل بس هيعرف كل واحد شخصيتة   سوال سهل بس هيعرف كل واحد شخصيتة Icon_minitimeالإثنين أغسطس 10, 2009 9:40 pm

السلام عليكم ورحمه الله بركاته

السوال ده يا جماعه عباره عن عدده اساله لك ولها هيعرفك نفسك كويس وهيعرفها برده

وهيعرفها هى كمان نفسها كويس.

اولا:مع الشباب"الجدعان يعنى": جاهــــــــــز يا بومبو

1_لو كنت بتكلم وحده وخرجت معاها تحب مين الى يصرف على التانى انته وله هى؟؟؟؟؟........ " بس ياريت ترد من قلبك"

2_لو كنت بتحب وحده وهى بتحبك برده بس عرفت انها بتكلم واحد غيرك على سبيل التسليه هتعمل ايه؟؟؟؟....... "هتعمل ايه يا مان"

3_افرض ان فى وحده بتحبك موت وجتللك وصرحتلك بحبها ايه نظرتك لها؟؟؟؟؟............. "هتقدر ده لها له هتقول دى مش كويسه"

4_ايه نظامك مع البنت الكول الروشه؟؟؟؟؟؟................. "هتحب وله هتشتغلها"

5_لو حببتك بتنفضللك هتعمل ايه هتسبها وله هتفضل وراها؟؟؟؟؟؟؟........ "فكك منى مش كدا"

6_هتقول عليه ايه لو معرفتش تجاوب على الاسئله دى؟؟؟؟؟...........

ايه يا مــــــــــــــاان مستنى ايه جمد قلــــــــــبك واعرف نفسك

فاصــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــل ونعــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــود

ثانيا:مع النص الحلو"البنات يعنى" جاهـــــــــــزه يا بومبه

1_لو حصل وشفتى الى بتحبيه مع وحده غيرك شفتيها فى حضنه ايه ردك فى نفس الحظه دى؟؟؟؟؟؟؟............. "لو مكانك مش عارف هعمل ايه"

2_لو واحد صرحللك بحبه وانتى مش بتحبيه هتعملى ايه علشان تعرفيه كدا بس من غير ماتجرحيه؟؟؟؟؟؟؟؟........... "صعب مش كدا"

3_تحبى تبقى روشه وكل الشباب يبصولك وله تبقى فى وشك وملكيش دعوه بحد؟؟؟؟؟؟؟؟........ "بس ياريت تجاوبى بجد لنفسك مش ليه"

4_لما تحبى واحد تحبى انو يعيش عليكى شخصيته ويتقل عليكى وله يموت فيكى وعمره ما يزعللك؟؟؟؟؟؟.......... "اكيد الى يتقل عليكى اسال المجرب"

5_هتقولى عليه ايه لو معرفتيش تردى على الاسئله دى؟؟؟؟؟؟؟......

يله جاوبى عرفى الكل شخصيــــــــــــــــــتك

ياريت اى حد يخش هنا يحاول يرد على الاسئله دى لنفسك مش ليه

ملحوظه هامه: 1_اى واحد او وحده ما يقدرشى يرد على الاسئله دى يبقى عرف نفسه

2_ياريت ما تكبرشى او ما تكبريش وتقول "كول يا مان"
MeShOo
مشـــــرف
مشـــــرف
MeShOo

مُساهمةموضوع: رد: سوال سهل بس هيعرف كل واحد شخصيتة   سوال سهل بس هيعرف كل واحد شخصيتة Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 1:26 pm

1- طبعا الحكاية مش طالبة مفهومية اساسا... ثم ان هى لو فكرت تطلع حتى ربع جنيه مخروم انا ممكن امشى واسيبها لان دى فعلا حاجة تنرفز...
2- لو عرفت منها يقا اكيد هقدر صراحتها وهتجنبها شوية بس ف الآخر هعرفها غلطها واقولها متكرريهاش تانى وخلاص نرجع زى الاول لكن لو مش منها يبقا بالسلامة ياقلبى السكة الى تودى

3- طبعا هقدر حبها ليا وعمرى ماهقدر اقولها لا بس الكلام دة لو مكنتش انا مرتبط !!!.... لكن انا لو كنت ساعتها مرتبط وف حياتى بنت اكيد هقولها انى مرتبط بس بشياكة كدة وهحاول بقدر الامكان مجرحهاش..

4- ولا هحبها ولا هشتغلها ... وانا اعرفها ليه اصلا حتى لو عرفتها هيبقا كلامى معاها محدود جداااا....

5- الاول هحاول اعرف هى ليه بتنفضلى لان اكيد فى سبب وعلى حسب السبب هقرر اقف جمبها وافضل معاها ولا اسيبها اساسا واكيد كله متوقع الاسباب اللى هتخلينى اقرر...

6- لو معرفتش أجاوب الاسئلة يبقا مش هعرف لان مش هيكون عندى وقت لكن هى أسئلة عادية جدا وموضوعك جميل اوى يا اجوجو تسلم ايدك ياجميل
https://www.facebook.com/mesho.magdy?ref=profile
Mafia Girl
عضو خاربها
عضو خاربها
Mafia Girl

مُساهمةموضوع: رد: سوال سهل بس هيعرف كل واحد شخصيتة   سوال سهل بس هيعرف كل واحد شخصيتة Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 11, 2009 3:12 pm

يا واد يا جامد كلك مفهوميه
طيب ايه رايك تردى انتى على الاسئله
وانا هرد وراكى على طول

سوال سهل بس هيعرف كل واحد شخصيتة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-