Shabab Rayek


 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 تفتكروا!!!!!!!!!!!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
shaw2y
المديـــــــر العام
المديـــــــر العام
avatar

عدد الرسائل : 2502
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 03/10/2008

مُساهمةموضوع: تفتكروا!!!!!!!!!!!!!   الإثنين مارس 09, 2009 5:24 pm

تفتكروا لو فى انسان كنت عايشله وعايشلك
بتموت فيه وبيموت فيك هو اغلى حاجه عندك وانت كل ما ليه
كل واحد فيكوا بيدى التانى كل حاجه حب حنان اطمئنان دفىء راحه كل معانى السعاده
وانت بتديله كل حاجه عندك وبتسلمه مفتاح قلبك بنفسك ومامنه على حبك وواثق انه هيحافظ عليه اكتر منك
وصحيت فى يوم وفجأه وبدون مبرر مقنع بيطلب منك انكوا تبقوا اصحاب وبكل بساطه
يعنى بيطلب منك كل مشاعر الحب تتحول لمشاعر صداقه
تفتكر حالتك ساعتها هتكون ازاى ورد فعلك
ياترى هتوافق ان الانسانه اللى كانت بتمثلك كل الاحاسيس دى تكون مجرد صديق
ولو رضيت هتقدر فعلا تتعامل عادى معاها من غير اى حساسيات وتاخد رايها فى حبيبتك وتقول رايك فى حبيبها
ياريت اسمع الرد على الموضوع ده

_________________


بننجرح كل يوم ( يا منير ) لكن بيفرحنا، ان انت جوا القلب ساكن فى افراحنا ( بصوتك و حسك ) ، وانت الامل فى العيون
والنشوة ساعة الجنون ( في الحفلات )
واياك تكون زيهم ( لا للأعتزال ) وتروح وتجرحنا ( كل المنايرة )
وتروح وتجرحنا ( كل المنايرة )
دا انت والوحيد منهم تقدر تريحنا ( لأنك مننا و احنا منك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
THE GHOST
عضو خاربها
عضو خاربها
avatar

عدد الرسائل : 714
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 14/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا!!!!!!!!!!!!!   الإثنين مارس 09, 2009 5:54 pm

ممكن يا ابو الشوق ما دام انكو اتفقتو علي كدا ولو هي ال طلبت منك كدا يبقي خلاص عادي وعلي راي المثل
من حبينا حبيناه وصار متعنا متاعه ومن فارقناه فارقناه يحرم علينا اجتماعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
LOVE RIVER
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
avatar

عدد الرسائل : 1203
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 04/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا!!!!!!!!!!!!!   الإثنين مارس 09, 2009 7:25 pm

موضوع جامد اوووووووووووووووووووى
ومهم اوى اوى اوى اوى
وانا رايى بقى يا شوقى ان اى اتين بيحبوا بعض مستحيل انهم يبقوا اصحاب ابدا
الا فى حاله واحده بس
اذا كان من الاول مافيش حب بينهم اصلا
وطول ما انت مش عارف تتعامل مع الى كنت بتحبها ع انها صديقه اتأكد انكوا كنتوا بتحبوا بعض

بجد عايز اعرف راى كل الاعضاء الى هنا علشان موضوع مهم اوووووووى
وشكرا يا شاعرنا ع الموضوع

_________________
Ahmed Helmy

Do not let your feelings like the ground every body walk on it

But let ur feelings like the STARS every body Hope 2 Touch It


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ahmedhelmy.ahlamontada.com
Mafia Girl2
عضــــو ذهبـــــــى
عضــــو ذهبـــــــى
avatar

عدد الرسائل : 3104
العمر : 24
تاريخ التسجيل : 23/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا!!!!!!!!!!!!!   الثلاثاء مارس 10, 2009 10:25 am

موضوع جميل جدا جدا ومهم اوى وانا فعلا انا شفت الموقف ده قبل كده قريب لواحده صاحبتى اوى وهى مش عارفه تعمل ايه بسى انا قلتلها لو انا مكانك وهو قالى كده هاقوله مش ينفع اتنين كانوا بيحبوا يكونوا صحاب ازاى يعنى مثلا لو حبت وحكيتلو ممكن يغير ويقولها يلا نرجع وانا بحبك والنسان ده مش بيحبك وهى يعينى ترجع علشان بتحبه اوى بسى للاسف صحبتى دى مش قادره تقوله كده دى كانت بتتمنى انها تكلمه ولما قالها كده مش قادره تستوعب ولا قادره تعمل حاجه خالص ومش عارفه تعمل ايه وفعلا الانسان بيقول حاجات ولما ييجى وقت التنفيذ مبيعرفش يعمل حاجه منها خالص مالص للاسف وانا متفقه مع احمد بردوا ولا ايه رايكوا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
BAHY
عضو بيقول يا مسهل
عضو بيقول يا مسهل
avatar

عدد الرسائل : 241
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 11/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا!!!!!!!!!!!!!   الثلاثاء مارس 17, 2009 10:26 am

انا مع حلمى بردوا
لان لو اى اتنين بيحبوا بعض بجد مش هايسيبوا بعض لاسباب غير مقنعة
ولو هى او هو طلب انهم يبقوا اصحاب يبقى ماكانش فى حب من الاساس
بس بجد كل اللى يقرا الموضوع يقول رايه لان ده موضوع بيتكرر كتير اوووووووووى
لدرجة ان انا اعتقدت ان الحب اتلغى وبقت عبارة عن تسالى مش اكتر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shaw2y
المديـــــــر العام
المديـــــــر العام
avatar

عدد الرسائل : 2502
العمر : 26
تاريخ التسجيل : 03/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: تفتكروا!!!!!!!!!!!!!   الجمعة مارس 27, 2009 5:52 pm

اكيد الحب ما اتلغاش يا باهى
طول ما فينا نبض قلب
يبقى الحب موجود طول ما الخير موجود
يبقى الحب موجود طول ما فى اصحاب زيك
يبقى الحب موجود ........................

_________________


بننجرح كل يوم ( يا منير ) لكن بيفرحنا، ان انت جوا القلب ساكن فى افراحنا ( بصوتك و حسك ) ، وانت الامل فى العيون
والنشوة ساعة الجنون ( في الحفلات )
واياك تكون زيهم ( لا للأعتزال ) وتروح وتجرحنا ( كل المنايرة )
وتروح وتجرحنا ( كل المنايرة )
دا انت والوحيد منهم تقدر تريحنا ( لأنك مننا و احنا منك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
تفتكروا!!!!!!!!!!!!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Shabab Rayek :: كافيــــه شبابـــى :: كلام شبـــــــــــــــاب :: فضفضه شباب-
انتقل الى: