Shabab Rayek
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Shabab Rayek

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الــهضــبــه و تـــامــر

THE GHOST
eslam mansour
3atito
M!DO khater
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
M!DO khater
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
M!DO khater

الــهضــبــه و تـــامــر Empty
مُساهمةموضوع: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالجمعة يناير 16, 2009 5:55 pm

نفس فاتحة القميص وهو واقف جمبه
الــهضــبــه و تـــامــر Amrtamer
تلاقيح جتت عايز يلزق وخلاص عشان يوري صحابه صورته مع عمرو

حتي في العربيه بتلقدو كمان
الــهضــبــه و تـــامــر N534540638_1889478_4437
الــهضــبــه و تـــامــر 4_38

اللي مربهوش ابوهه وامه يربيه الجيش
الــهضــبــه و تـــامــر Tamer_prison
الــهضــبــه و تـــامــر 8
للأسف معرفتش اجيب صوره لعمرو زي اللي فاتت دي اصله محترم ودخل الجيش الــهضــبــه و تـــامــر Icon_lol

الصور دي بقي مش محتاجة اتكلم فيها

الــهضــبــه و تـــامــر 43755b6e98

الــهضــبــه و تـــامــر 60595f6272

الــهضــبــه و تـــامــر 9ab23d36a3

الــهضــبــه و تـــامــر 459efeb2cf

نفس التي شيرت ونفس الحزام كمان

الــهضــبــه و تـــامــر 04d0d316d6

الــهضــبــه و تـــامــر 197be263ee

الــهضــبــه و تـــامــر Cd0424d3fa

الــهضــبــه و تـــامــر 79e24ac55a

الــهضــبــه و تـــامــر Ab7bd3a3d6

الــهضــبــه و تـــامــر 06738c007f

الــهضــبــه و تـــامــر Wol_errorتم تصغير هذه الصورة. إضغط هنا لرؤية الصورة كاملة. الحجم الأصلي للصورة هو 700 * 1020.
الــهضــبــه و تـــامــر B30034a536[siz

e=16]الــهضــبــه و تـــامــر ByAbdoDiab3[/size]

ودى صوره لبوستر فيلم عمرو وسلمى المسروقه من بوستر الفيلم الاجنبي

الــهضــبــه و تـــامــر 31644748a7

نفس الحزام بتوكته بلونه ببابا غنوجه

الــهضــبــه و تـــامــر 2qsm0if

دول بقي صورتين انا اللي عملها

الــهضــبــه و تـــامــر N599000352_665519_9783

الــهضــبــه و تـــامــر N599000352_1773774_5723

من الاخر محدش يحاول يقارن واحد تاريخه 26 سنه بواحد تاريخه 6 سنين
من الاخر محدش يحاول يقارن تــلــــمـــيـــذ بأســـتـــــاذه
من الاخر محدش يحاول يقارن حبسجي بهضبه
من الاخر محدش يحاول يقارن تامر بعمرو

AHMED KHATER
[/size]
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالجمعة يناير 16, 2009 6:18 pm

NICE
3atito
مشرف عام
مشرف عام
3atito

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالجمعة يناير 16, 2009 9:16 pm

الله عليك ياض يا خاطر يا فنان
بس من غير كلام عمرو اجمد و مصر كلها مش تامر بس بتقلده
و تامر مين ده يا جدعان اللى مدينله وضع اكبر من وضعه ده
M!DO khater
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
M!DO khater

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالجمعة يناير 16, 2009 9:23 pm

يا عطوطو تامر اصلا ميستهلش ياخد اهتمام الاعضاء من اصله بس انا عملت الموضوع ده لان كان في ناس بتتكلم وبتقولك تامر احسن من عمرو ومن منير ومن اعمامه دول كلهم وحبيت اوري الناس اللي فكره انا تامر بيلبس موضه والناس بتقلده ان الستايلات دي عمرو عملها بس من زمان ودلوقتي تامر بيقلده ده حتي لما عمرو حلق اقرع تامر عمل زيه وفضل كده
3atito
مشرف عام
مشرف عام
3atito

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالجمعة يناير 16, 2009 9:48 pm

M!DO khater
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
M!DO khater

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالجمعة يناير 16, 2009 11:16 pm

يابن اللعيبه يا عطوطو الصوره دي كانت في دماغي قبل ما اعمل الموضوع بس نسيت احطها
eslam mansour
عضو بيقول يا مسهل
عضو بيقول يا مسهل
eslam mansour

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالسبت يناير 17, 2009 2:33 pm

عندك حق
وتامر بيسرق كل حاجه من عمرو
حتى التوكه
هههههههههههههههههههههههه
وفاكر نفسه مغنى
هههههههههههههههههههه
THE GHOST
عضو خاربها
عضو خاربها
THE GHOST

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالأحد يناير 18, 2009 3:23 am

يا جماعه انتو من الاخر ال بتعملوا كدا علي فكرة
لان بتقارنو عمرو بتامر حسني ودي حاجه مش طبيعيه تعرفوا ليه عشان تامر هو ال خالاكو تعملو كدا لانه لسه طالع طب اشمعنه مثلا مقولتوش خالد سليم او لؤي ال العيسيلي ماهم دول نفس جيلة بس الفرق ان تامر هو ال خالاكو تقولو كدا وتقارنوه بهضبه مصر وعلي فكرة انا من محبي تامر حسني جدا بس مش معني كدا اقارنوا ب 26 سنة غني قدام 5 سنين غني لتامر شوفوا بقي الفرق قد ايه طب استنو بقي 20 سنه كمان الفرق شوفوا تامر ده ال انتو بتتكلمو عليه هيبقي عامل ازاي ملحوظة ال كاتب الموضوع ده واحد اسمه خاطر وانا شاهد عليك انا واحمد حلمي انك انت من محبي تامر حسني مافيش حفله ليه مش عندك صح ولا لا ومافيش اغنية ليه مش عندك بردو بس انت كتبت الموضوع ده عند مش اكتر وكانت معظم سيمزاتك لتامر حسني (وكفايا ياض في الحفله ال انا وريتهالك انه قال انه عمرو دياب ده استاذي وطول عمري بتعلم منه)وهتلي مغني في مصر يغني اغنيه هوصللك بنفس احساس تامر وافتكيرلي وبعيد عن عيني وغيرهم كتير اصل العمليه احساس مش عند وال معترض يرد
وانا مازلت من محبي ال 3 الاساس في مصر عمرو و ومنير وفؤاد ودول متقرنش حد بيهم ال هما التلاته بس تقول مين ال احلي فيهم بس
M!DO khater
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
M!DO khater

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالأحد يناير 18, 2009 7:25 pm

يا حبي انا مقولتش ان تامر وحش ولا قلت اني مبحبوش بالعكس خالص والا مكنتش حضرتله الحفله اللي انا رحتها بس انا عامل الموضوع ده ردا علي اللي بيقارنو تامر بعمرو ومقلتش ان تامر وحش بس هو فعلا بيقلد عمرو وعلي فكره تامر قالها بنفسه انه معلق صورة عمرو دياب في الاوده بتاعته وهو مثله الاعلي واول ما تامر طلع قبل ما يعمل اغاني ولا شرايط كان بيغني اغاني عمرو وعندي فيديوهات ليه
انت بتقول بصو علي تامر بعد عشرين سنه انا بقول انه ممكن يعدي عمرو في الشهره والغنا وكل حاجه بس بص علي 26 سنه لعمرو كانت عامله ازاي
عمرو اول ما طلع مكناش نعرف حاجه اسمها فيديو كليب كان التلفزيون بيجيب القناه الاولي والتانيه وينام الساعه تسعه مكنش فيه اعلانات لشرايط ولا سيديهات ولا كان في انترنت تعرف اي حاجه مكنش فيه ناس بتسمع الاغاني اللي احنا بنسمعها دلوقتي اللي ابتداها عمرو والحجار ومنير ومدحت صالح وفؤاد وكتير زيهم كان فيه ناس مبتسمعش غير عبدالحليم وعبدالوهاب وام كلثوم ومكنش فيه انتاج زي دلوقتي كان المغني بيعمل شريط كل 3 سنين بالعافيه ومع ذلك كله سمع اغاني عمرو وتالق لوحده 26 سنه بدون منافس كل المغنيين وقعو وقامو تاني ومن ضمنهم منير شوفو كام سنه معملش شرايط في مشواره الطويل ومنهم فؤااد اللي مبنشفش منه شرايط غير فين وفين ويفضل عمرو دياب مربع ايده وحاطط رجل علي رجل وقاعد علي كرسي التالق

نبص بقي علي تامر ده مغني طلع في وقت اي حد بقي يغني ويعمل كليب والناس تعرفه طلع في وقت الدش بيجيب فوق الـ 500 قناه فضائيه ونصهم كليبات واغاني اي واحد معاه فلوس بقي ينتج ويوزع وكل حاجه يعني مش محتاج حاجه عشان الناس تعرفه فيه انترنت الشريط بينزل عليه قبل معاده الرسمي باسبوع تفتح اي موقع تلاقي كل الشرايط الجديده و وبنزلها ونسمعها ببلاش يعني مش هتخسر حاجه لو سمعتها
بتقولي بقي اشمعني تامر دون عن بقيت المغنيين هقولك تامر اتسجن سنه في وقت كان لسه طالع فيه واي مغني في اول طريقه كلنا بنحيه لانه بيقدم احسن حاجه عنده فكانت كل النس بتحيه واللي مكنش يعرفه عرفه عن طريق الجرايد والقنوات واحنا عارفين لما الاعلام يمسك في حاجه زي دي بيهول الامور قد ايه
تامر فنان جميل وكل حاجه ومحدش يقدر يعترض علي احساسه بس هو شايف نفسه حبتين وحاطط نفسه في مكانه لسه موصلهاش وهو لسه بدري علي كده
مننساش ان ععمرو هو اللي ابتدي نوع الاغاني بتاعة ادلوقتي اللي بيغنيها تامر وحسام حبيب وحماقي وكل الناس دي يا تري بقي تامر يقدر يعمل الحكايه دي....... أشـــك
eslam mansour
عضو بيقول يا مسهل
عضو بيقول يا مسهل
eslam mansour

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالثلاثاء يناير 20, 2009 12:58 pm

طبعا ما يقدرش يعمل حاجه
وبعدين عمرو دياب له الفضل لانه هيساعد تامر بعد كده
علشان هيخليه يغنى اغانى صح
وبعدين لو مش كان فى عمرو دياب كنا مش هنعرف نحب كويس
ههههههههههههههههههه
LOVE RIVER
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
LOVE RIVER

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالخميس يناير 22, 2009 10:32 am

بجد بجد بجد بجد اجمد موضوع ع المنتدى
برنس يا خاطــــــــــــــر والله
انا بامانه مش عارف اقول بعد ما شفت الصور والردو بتاعت اعضاء المنتدى الى بتفهم بجد مش بتتعصب

يا ما نفسى نعمل موضوع زى دا عن الاهلى والزمالك بس من غير تصعب
هههههههه

المهم ندخل فى الموضوع ع طول
الى احنا بنعمله دا والموضوع دا مش بيقلل من تامر بالعكس والله
بيرفع مكانته اوى لدرجه لسه ما وصلهاش
وكفايه انه يفتح منتدى زى دا وليه الشرف طبعا
يلاقى صوره جنب عمرو يالهوى يا جدعااااااااااااااان
كبرنا اوووووووووووووووى بجد
تامر لسه بدرى اوى اوى اوى اوى اوى اوى اوى اوى ............. الخ
لحد مانفكر بس نحط صوره جنب الهضبه

تامر مش وحش بس مش زى عمرو خالص
كفايه ان عمرو طلع بلون اغانى محدش طلع بيه قبل كدا تقريبا
يعنى نوعيه اغانى جديد وفى زمن صعب ان حد يوصل للنجوميه اى اذا كان موهوب بحد ودا الى كان فيه عمرو دياب
ومافيش حد هايبقى زيه خالص لو حد عايز يخترع نوعيه جديده من الاغاتى اوكيه بس الزمن بيساعده ع كدا
ومافيش طبعا احلى من نوعيه اغانى عمرو ظهرت ولا هاتظهر
تامر بيقلد عمرو
والله تامر احساسه حلو اوى
بس عمرو احلى طبعا يعنى باختصار اخر حاجه تتقال فى الموضوع دا هى اخر جمله فى الموضوع بجد جامد اوووى

من الاخر محدش يحاول يقارن واحد تاريخه 26 سنه بواحد تاريخه 6 سنين
من الاخر محدش يحاول يقارن تــلــــمـــيـــذ بأســـتـــــاذه
من الاخر محدش يحاول يقارن حبسجي بهضبه
من الاخر محدش يحاول يقارن تامر بعمرو

AHMED KHATER

والى بقى هايجيب سيره منير ولا صوره ليه جنب تامر انا هاطرده من المنتدى
هههههههههههههههههه
https://ahmedhelmy.ahlamontada.com
M!DO khater
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
M!DO khater

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 11:25 am

الــهضــبــه و تـــامــر 609879

أطــردنـــي شـكـرا
LOVE RIVER
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
LOVE RIVER

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 9:17 pm

ههههههههههههههههههههه
دى صورة فى الجون
فرق شاســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع
مستحيل انه يبقى زى منير طبعا
https://ahmedhelmy.ahlamontada.com
THE GHOST
عضو خاربها
عضو خاربها
THE GHOST

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالأربعاء فبراير 18, 2009 9:33 pm

مافيش حاجه اسمها مستحيل مش عارف انت بردو بتعاند نفسك يا حلمي وربنا
M!DO khater
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
M!DO khater

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالخميس فبراير 19, 2009 11:41 am

يا شادي بص في شكل تامر ولا في عينه هتحس الفرق ده طاير من الفرحه ومكسوف ومش مصدق انه واقف مع منير
ده كان ممكن يغمي عليه يا جدع Laughing Laughing
وبلاش انت تعاند نفسك وتقنع نفسك بحاجه مش صح
shaw2y
المديـــــــر العام
المديـــــــر العام
shaw2y

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 3:55 am

احم احم
على فكره انا سمعت حلمى بيقول تقريبا ان النقاش كان متحضر او فيما معنى ذلك دا طبعا غلط
وسمعت كمان انك بتقول ان مفيش تعصب ودا كمان غلط كفايه ان صاحب الموضوع متعصب اوى لعمرو واظن ان ده واضح مش محتاج اوضحه كفايه انه بيقول دا حبسجى ودا هضبه لا برافو والله محايد يا خاطر
انا عن نفسى بحييك والله وبعدين اسلوب تعبيره عن الصور فى منتهى السخريه لاء بجد انت مش متعصب يا خاطر وانا بقولك ان انت غلط فى كل كلمه قولتها واصحابك عارفين رايى كويس فى الحوار دا واسمع يا سيدى

علمونا واحنا فى ثانوى حاجه لذيذه اوى الحاجه دى بتقول اننا (نفصل بين سلوك الفنان او المبدع وبين ابداعه الفنى ) والله يا خاطر انت لو كنت فهمت الجمله دى مكنت ش قعدت تقول حبسجى وبيقلد و و و كتير اوى ومبالغات مالهاش لازمه يعنى اتحبس وانا مالى انا علاقتى بالشخص دا ايه هو بيقدم فن وانا من خلاله بقيم الفن ده مش بقيم الشخص بالعكس انا بقيم العمل الفنى وبعدين يا سيدى لو هتعاير انا اعايرك
يا سيدى عمرو باشا فى خلال 5 سنين عمل ايه نجح فى كام فيلم
الف ولا لحن كام اغنيه على بعض حضرله اكبر عدد كام واحد ويقابل ده ان تامر بسم الله ما شاء الله اكبر عدد بيتحضرله فى جيله وبفرق لا يتخيله شخص وانت بنفسك شوفت انا مش بتكلم من عندى ولا حاجه
والحمد لله باردو نجح فى افلامه كلها اللى صاحبنا عمرو مفلحش فيها وبشهادته هو شخصيا وابقى اساله!!!
اما التلحين والغنا فعمرو بصراحه انسان متواضع معلش بقى بيلحن كل سنه مره اما تامر والله عنده اكتفاء ذاتى
بيكتب لنفسه ويلحن كمان ويغنى بصوت واحساس مفيش منهم اتنين
وانا متفق مع شادى فى كل كلمه قالها ومتجيش تقولى الظروف اللى طلع فيها عمرو والظروف اللى طلع فيها تامر
ما باردو عمرو ظهر فى ظروف احسن مليون مره من اللى قبله ولا ايه مع ذلك محدش انكر نجوميته
ولا هى حلوه ليه وحادقه لتامر.......................

على فكره انا دخلت رديت بس عشان افرسك مش اكتر لانك لما تحب تتكلم فى الموضوع دا
تقول ان لا يصلح المقارنه بين عمرو وتامر ومنير وفؤش لان فى فروق فى السن والخبره
مش العك اللى انت قولته .............
سورى يا خاطر انا يمكن اكون خبط معاك شويتين
بس اسمحلى اقولك انك (استفزتنى اوى اوى!!!!!!!!!!!!!!
M!DO khater
عضـــــو برونـــزى
عضـــــو برونـــزى
M!DO khater

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 2:39 pm

يا ابو الشوق مع احترامي ليك كلامك كله متناقض
انت بتقول(نفصل بين سلوك الفنان او المبدع وبين ابداعه الفنى) وانا عامل التوبيك ده علي فنان بالكامل متجيش انت تخش وتقولي اتكلم علي فنه وبس يعني يعني نمسك الحاجات الحلوه ونسيب الوحش
ثانيا انت لو قريت الردود كويس هتعرف انا قولت ايه علي 5 سنين لعمرو و 5
سنين لتامر وهتعرف الفرق وحط تامر في وقت عمرو وشوف كان حد هيسمعه اصلا
ثالثا احنا بنتكلم عن فنانين اصلهم مغنيين مش ممثلين ومين قالك ان افلام
عمرو سقطت هي يمكن مش احسن من بتاعة تامر مع اني مبتفقش مع الراي ده بس
عارف ان ده رايك ولازم ارد عليه
شوف ساعة ما عمرو مثل كانت الافلامم الموجوده كلها عامله ازاي كانت
الافلام كلها قصه واحده ونفس الممثلين تقريبا وهو اللي طلع من وسطهم
بافكار تانيه ويمكن ده اللي خلاه يبعد شويه عن فكرة التمثيل ولو اتفرجت علي افلام عمرو كويس هتلاقي افلام كتيره مقتبسه
منه حاجات مع ان الفلم ماخدش الاهتمام ساعتها وشوف بقي ساعتها كان كام
سينما في مصر وفين القنوات اللي بتعرض التيلير بتاعه وفين الاعلانات مفيش
طبعا الكلام ده كله اللي موجود علي وقت تامر
نيجي بقي علي نقطه مهمه عمرو لحن والف كام اغنيه انا هسيب الموضوع ده يرد
عليك وشوف الناس اللي اشتغلت مع عمرو كانت ازاي وبقت ازاي ناس تامر بيحلم يشتغل معاهم لانهم هم اللي علي الساحه طول ما عمرو في التوب
أرقام عمرو ديــاب
بتقولي عمرو ظهر في ظروف احسن من اللي قبله معاك حق طب عرفت ليه محدش يقدر ينكر نجوميته لانه غني نوع جديد جدا من الاغني اللي بيغنيها تامر وباقي المغنيين لغاية دلوقتي
يعني باختصار هو مدرسة الجيل اللي موجود دلوقتي من المغنيين
تامر بقي عمل ايه جديد ( وحياة امي مانا سايبك _ هي دي *وطبعاا عارفين قصده علي ايه* _ اخدت كل حاجه في عهدي *طب وسابلها ايه *_ واغنية بهون عليكي وكلماتها كلها _ واخيرا خليها تاكلك)
وانا عارف رد اي واحد متعصب زيك او زي شادي هيبقي ايه فبلاش منه احسن لانه ملوش مبرر
وبعدين انت داخل عشان تفرسني مش عشان ترد طب كنت عملت توبيك كامل عشان اتفرس اكتر وبعدين يا ريت لو هتفرسني تاني ابقي افرسني بكلام منطقي الــهضــبــه و تـــامــر Lol الــهضــبــه و تـــامــر Lol الــهضــبــه و تـــامــر Lol
shaw2y
المديـــــــر العام
المديـــــــر العام
shaw2y

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالأربعاء مارس 18, 2009 3:50 pm

على فكره انا لسه عند رايى وللاسف انك باردو مصر على رايك وللاسف انك مفهمتش كلامى
انا سالتك سؤال محدد مفتكرش انك جاوبت عليه انا بقولك انت يهمك ايه فى الفنان غير فنه
انت كنت من بقيت اهله يا سيدى دا حتى الكينج اللى انا بموت فيه وما اسمحش لحد يتكلم
عنه تمن كلمه خمورجى وحشاش وبتاع نسوان والدنيا كلها عارفه مش انا لوحدى
لكن عمر ما حد عامله او هيقدر يعامله كده ليه عشان ده نجم كبير وله قاعده جماهيريه
اكبر من عمرو دياب نفسه انما تامر اسلخ اسلخ هو مين دا اصلا دا لسه لحمه طرى
صح يا محايد دا انت بتتكلم عن عمرو كانه ملاك انزل وعن تامر كانه شيطان رجيم يا اخى حرام عليك
ولعلمك مفيش واحد اشتغل مع عمرو الا واشتغل مع تامر (بهاء الدين محمد - امير طعيمه - ايمن بهجت قمر -
وغيرهم كتير) والملحنين اكتر بس زى ما قولت ان تامر عنده اكتفاء ذاتى واللى غيران يخبط دماغه فى الحيط
والله بقى نيجى لنوعية الاغانى انا بجد مش عارف اقولك ايه انت مالك نفسى اعرف
والله الراجل عارف جمهوره بيحب ايه وبينزل اللى جمهوره بيحبه سواء تهيييس او غيره
انا واحد من جمهور تامر وبمووووووووووووووووووووت فى الاغانى دى
جاى تقولى دول طب ليه مقولتش (حبيبى وانت بعيد (احسن اغنيه 2001 -عيونه دار 2002 - مايحرمنيش منك- بتغيب- هوصلك - نور عينى(الشعب كله كان ماشى بيغنيها) ولسه كتييييييييييييييييييييير اوى
انا باردو اللى متناقض ..........
نيجى بقى لنقطة الافلام والله ساعة عمرو فى افلام خدت جوائز وشاركت فى مهرجانات عالميه
كفايه بس (فيلم العار-- وفيلم الكيتكات - وفيلم الكيف) وغيرهم كتييير اوى
بالرغم من ان افلام تامر نجحت كلها وسط افلام جامده جدا (سهر الليالى - يعقوبيان) وغيرهم كتيييييييييييير اوى
وجاى تقولى مش موافق على الراى دا دا عمرو ذات نفسه قال انا معملتش غير فيلم واحد
اللى هو (ضحك ولعب وجد) مع يسرا وعمر الشريف واوعى تنسى انه الفيلم عباره عن حبة مناظر مش اكتر

وعلى فكره انا مش متعصب ولا حاجه بشهادة اصحابى مش بشهادتى انا بس تقدر تقول عايز افرسك تانى
وعلى فكره قمة الفرسه انى انزلهملك فى التوبيك بتاعك مش انى اعمل واحد جديد
انت محسسنى انى صغير على انى اعمل موضوع يعنى
THE GHOST
عضو خاربها
عضو خاربها
THE GHOST

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالخميس مارس 19, 2009 11:59 pm

يا شوقي خاطر في الموضوع ده بيعاند نفسه والله بردو بيقارن لسه
والله يا خاطر اتفرج علي تامر مستقبلا كمان خمس سنين كدا وشوف علي راي شوقي كفايه افلامه ال ناجحه عن عمرو ومتقولشي افلام زمان كانت قصة واحده معلش يعني ده مش كلام ده عبط في افلام زمان كانت في منتهي الجمال والروعه بس هي حجه عبيطة اوي اوي اوي فلو سمحت بطل انت عند في نفسك
princess
عضو بيقول يا مسهل
عضو بيقول يا مسهل
princess

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالأربعاء مارس 25, 2009 2:55 pm

هههههههههههه ايه الكلام ده كله
المهم صور جميله
Mafia Girl2
عضــــو ذهبـــــــى
عضــــو ذهبـــــــى
Mafia Girl2

مُساهمةموضوع: رد: الــهضــبــه و تـــامــر   الــهضــبــه و تـــامــر Icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 12:55 pm

ياجماعه لازم يكون فرحان علشان هو اكبر منه ويعرفه قبل مايكون مغنى بسى لما غنى حول يوصله ووصله وكفايه ان كل البنات بتحبه ماعدا انا طبعا هو هيفرح بكده انما عضم كلاب مين وكلام فاضى مين بس بلا ارف انا بكرهه بسى الصور حلوه

الــهضــبــه و تـــامــر
صفحة 1 من اصل 1